bokhandlarn.blogg.se

2017-04-17
15:23:00

Vad sägs som lite bilder?

En av anledningarna till att det tar lite tid för mig att blogga är bilderna. De tar sån energi. Fota, välja, lägga in, ladda upp, beskriva gaaah det tar inte slut. Men nu samlar jag här ett inlägg med lite bilder från min första tid här (klicka på bilderna för att göra dem större)
 
Min andra dag i Greenwich
Bilderna visar när jag går på upptäcksfärd för att kolla in Greenwich och Isle of Dogs. Bild ett visar några hus från Isle of Dogs, bild två visar ingången till tunneln mellan Greenwich och Isle of Dogs som går måååånga meter under vattnet. Bild tre visar hur det ser ut precis när man kommer upp från tunneln i Greenwich, gamla hus och en stor tom yta. Soligt men blött på marken efter en tidigare regnskur. 
 
Vägen till jobbet
Det tar som sagt ca en halvtimme att gå till jobbet. Oftast är det fint väder så jag brukar föredra att gå.På bild ett ser vi den så kallade "River walkside" då det funkar fint att gå längs Themsen. På bild två en massa fåglar. Little did I know hur mycket fåglar jag sen skulle stöta på vid St Jame's Park, men mer om det senare. Bild tre är parken precis innan jag ska ta gångtunneln till Greenwich. Mycket grön, mysig och fullt av hundar. 
 
 
Kommentar:
2017-04-17 @ 18:32:59
#1: Anonym

Mysigt och igenkännande Emelie ❤️

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: